هفت بیماران نکات با نفروپاتی دیابتی باید با توجه به پرداخت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم، بدون کنترل خوب، نفروپاتی دیابتی ممکن است به نارسایی کلیه به زودی سقوط و ارومیه گذشته است که یک بیماری تهدید کننده زندگی. بنابراین بیماران و اعضای خانواده خود را همه باید با توجه به هفت نکته بعدی در درمان این بیماری پرداخت.

1 کنترل سطح قند خون: آن را باید از لحظه ای که شما دیابت، که می تواند کمک به شما برای جلوگیری و یا به تاخیر انداختن پیشرفت نفروپاتی دیابتی کردم شروع می شود. بهتر است شما قند خون خود را کنترل کنید، بهتر است به این بیماری های خود را به می رود.

2. کنترل فشار خون بالا به موقع. محدود کردن مصرف نمک خود را که می تواند کمک به کاهش سطح فشار خون. آیا بعضی از ورزش ها در صورت امکان و برخی از داروهای ضد فشار خون تحت ساخت و ساز از دکتر خود.

3. محدود کردن مصرف کلسترول و پروتئین، هر دو آنها را می تواند خطرات ناشی از ادرار پروتئین را افزایش دهد. بنابراین شما بهتر است خوردن پروتئین حیوانی به جای پروتئین گیاهی، است که آسیب به کلیه را کاهش می دهد.

4. اگر شما از ادم رنج می برند، شما نیز باید از مصرف نمک و مایعات را محدود می کند، هر دو آنها را می توانید از علائم ادم را تشدید کنند.

5. توجه به گیاه چینی، همانطور که همه ما می دانیم که آن را خوب است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی است، اما اگر شما از آن استفاده کنید با استفاده از روش unproper که بیماری شما را بدتر خواهد کرد.

6. به خاطر ارتباط با پزشکان خود را، که می تواند کمک به آنها را به دانستن بیماری خود را به وضوح و به موقع، به طوری که آنها می توانید تغییرات را با توجه به شرایط شما ایجاد کند.

7. برای بیمارانی که به اورمی توسعه یافته، شما باید به دنبال برخی درمان های دیگر که می تواند به شما کمک کند تا طولانی تر طول عمر و بهبود کیفیت زندگی خود را. دیالیز و پیوند کلیه می توانید آن را در برخی از درجه انجام دهید، اما هر دو آنها را به برخی از عوارض جانبی.

اگر شما هر گونه مشکلات در درمان نفروپاتی دیابتی، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

هفت بیماران نکات با نفروپاتی دیابتی باید با توجه به پرداخت





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، هفت بیماران نکات با نفروپاتی دیابتی باید با توجه به پرداخت ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: